zondag 22 februari 2009

Alweer een week later

Deze week heb ik de hele week gewerkt, geen ADV dit keer. Mijn collega had een vrije week dus heb ik uiteraard gewerkt. Volgende week nog steeds geen ADV, maar die week daarop lekker donderdag en vrijdag vrij. Donderdags eerst naar de tandarts in Amstelveen, kijken of de paradontitis is hersteld........ 's Ochtends ga ik dan eerst met mijn vriendin naar de Albert Cuyp.
En dan is het eindelijk vrijdag 6 maart, dan ga ik met Ria kaartjes maken. We gaan allerlei technieken uitproberen met stempels inkleuren. Ik heb er reuze zin in.
Gisteren heb ik, nadat ik eerst mijn huiskamer een grondige beurt heb gegeven leuke kaartjes gemaakt en dat heb ik vandaag weer gedaan. Heerlijk in mijn scrapkamer gezeten. Er was een vraag op het forum of we een kaartje wilden sturen naar de dochter van iemand, zij doet op 30 mei haar eerste communie. Dat kaartje heb ik vandaag gemaakt, foto staat rechts op het blog, deze week gaat het kaartje op de post. Alles wordt in een mooie doos bewaard zodat er op 30 mei heel wat kaartjes uit te pakken zijn, leuk idee!!


Verder nog wat verjaardagskaartjes gemaakt en nu ga ik lekker naar een miniserie kijken en een hapje eten maken.
Binnenkort ga ik mijn blog proberen wat professioneler te maken met behulp van een digitale kit, ook ga ik een driekolommen layout maken. Dus, binnenkort een compleet ander uiterlijk voor mijn blog.
O ja, ik heb al weken geen scrapspullen gekocht en ben nog steeds niet door mijn voorraad papier en zo heen!!
Fijne zondag!

Geen opmerkingen: