zaterdag 14 februari 2009

Resultaat Workshop Winter Whisper

Vorige maand heb ik met mijn vriendin Ria een workshop gevolgd bij Paper and Pictures in Doorn. De workshop zou gegeven worden door Monique Jacobs, maar helaas was zij ziek die dag. Truike en Jolanda gaven de workshop in plaats van Monique. Het is altijd weer net of je jarig bent op zo'n dag. Wanneer je binnenkomt, een plekje hebt gezocht en de zak met spulletjes op tafel ziet liggen....... Altijd een feest om uit te pakken en te kijken waar je mee gaat werken. De workshops van Monique zijn vaak in vintage stijl, iets wat Ria en ik allebei ontzettend leuk vinden. Het boek heb ik die dag niet af gekregen, er moesten nog foto's worden ingeplakt. Toen ik zag welk papier gebruikt werd wist ik meteen dat ik de foto's van de prachtige winterdag in december 2007 in zou gaan plakken. Het was maar één dag en het was zo ongelofelijk mooi....... we zijn naar Amelisweerd gegaan en hebben daar zo'n 400 foto's gemaakt van de mooie natuur, het was echt een winterwonderland die dag.
Het is nu ook echt winter zeg, René is naar de garage om aan zijn bus te werken en ik ging op de fiets nog wat boodschappen doen. Koud hoor!! Gisteren op weg naar huis nog een hagelbui gehad, het leken net ijsnaaldjes die uit de lucht vielen.
Elk seizoen heeft z'n charmes, het is nu prachtig weer. De zon schijnt en het is ontzettend koud, maar droog. Was het maar de hele winter zo mooi......
Prettig weekend allemaal.

Geen opmerkingen: