zondag 16 augustus 2009

Heerlijk weekend

Wat een heerlijk weekend zeg.........René is vrijdagochtend naar Hockenheim vertrokken en ik heb eigenlijk niet veel anders gedaan dan scrappen. Aantal kaartjes gemaakt en mijn project van een workshop afgemaakt. Daar moet ik nog foto's van maken. Het is beste stil hier hoor, ik ben dan ook blij dat René vanavond weer terugkomt. Het is geweldig is Hockenheim begrijp ik door de telefoon, hij is naar Dragracen. Het weer is daar net zo prachtig als hier.
Hier nog een kaartje met één van mijn favoriete stempels:

En ik had er nog eentje in het archief, pas geleden heeft een tante van me een nieuwe knie gekregen en dit kaartje heb ik haar gestuurd om succes te wensen met de revalidatie:

Ben ook bezig met de Gooische Vrouwen, geweldige serie!! Ik ga weer een paar afleveringen kijken. Tot blogs!
Renata.

Geen opmerkingen: