zondag 13 september 2009

Niet zo veel....

....gedaan afgelopen week. Eigenlijk heb ik maar één kaartje te showen. Best een simpel kaartje maar toch vind ik het wel leuk geworden.

Afgelopen week heb het én heel erg druk gehad en heb ik 5 dagen gewerkt en dan is de energie 's avonds toch wel op hoor. Het scrappen schiet er dan soms wel bij in. Vandaag heb ik nog twee Kerstkaartjes gemaakt, die komen van de week op mijn blog.
Op diverse blogs zie ik zulke leuke Kerstkaarten.......!! Ook zie ik overal in de webshops ontzettend leuke stempels voor de Kerst. Ik moet me echt inhouden hoor. Eerst maar eens even de stempels gebruiken die ik al heb en dat zijn ook hele leuke.
Bedankt voor het kijken op mijn blog en een berichtje vind ik natuurlijk helemaal te gek!!
Renata

1 opmerking:

Hetty zei

Wat een leuk kaartje maar de andere kaartjes zijn ook erg mooi

groetjes Hetty