vrijdag 2 oktober 2009

Ben er weer

Ook ik heb het afgelopen week goed te pakken gehad. Ben enorm verkouden geweest, gelukkig geen griep. Wel enorme hoest, hoofdpijn en een flinke snotneus. Dus ook niet veel gescrapt afgelopen week. Vandaag nog twee Kerstkaartjes gemaakt en een verjaardagskaartje.

Ook heb ik twee kaartjes gemaakt met als thema Herfst. Deze laat ik nog niet zien hier. Op het SA Forum gaan we in oktober met een groep Halloween/Herfstkaartjes naar elkaar sturen. Ik weet niet of er forum meiden op mijn blog kijken, dus voor de zekerheid laat ik ze nog niet zien.
Het verjaardagskaartje kan ik natuurlijk wel laten zien:

Vandaag lekker een ADV dagje. Het is echt herfst buiten, het waait en het regent. Vanochtend gezellig met mams winterviooltjes gehaald, dat fleurt de voortuin weer leuk op. Nu nog verder met kaartjes maken en vanavond komt René weer thuis uit Frankrijk. Gelukkig heeft hij een spiegelkarper gevangen van 37 pond. De vistrip is dus zeker niet voor niets geweest.
Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog!

Geen opmerkingen: