vrijdag 16 oktober 2009

Blogcandy

Er is een hele leuke blogcandy te winnen:
http://ge-we.blogspot.com/2009/10/blogcandy.html Dat moet een goed gevoel zijn, als je 30.000 blogbezoekers hebt gehad! Gefeliciteerd bij deze.
Vandaag heb ik nog een leuk kerstkaartje gemaakt en wat kaartjes voor de Halloween/Herfstswap. Ik had niet verwacht vandaag te kunnen scrappen, gisteren zijn namelijk mijn kiezen er uit getrokken en ik had verwacht veel pijn te hebben. Het is allemaal reuze mee gevallen. De verdovingsprikken waren wel heel pijnlijk, die vielen me enorm tegen. Ook zat de ene kies vaster dan de andere, dat was wat lastig. Geen pijn gevoeld uiteraard, alleen een heel raar en naar gevoel. Volgende week donderdag gaat de rest er uit en krijg ik direct een prothese in. Daar ben ik gisteren ook nog even naar gaan kijken, die ziet er prachtig uit.

Inmiddels is het zondag en heb ik nog een kerstkaartje erbij gemaakt:

Morgen volgen meer kaartjes!!

1 opmerking:

scrappingtwins zei

Leuke kertskaarten heb je gemaakt, en wij hopen dat je weinig last hebt van de kiezen en dat het donderdag ook meevalt.

groetjes marjan en ella