zondag 17 januari 2010

Oud papier

Nog steeds ben ik bezig mijn "oude" papier weg te scrappen. Nou ja, nog steeds....zal nog wel een tijd duren voordat de stapel op is.
Wel heb ik een nieuwe stempel van Popcorn the Bear. Best een grote stempel dus de kaartjes zijn 15 x 15 cm geworden. De stempel is ingekleurd met Copic Markers en dat gaat steeds beter. In het begin was het één en al vlekken, nu beginnen de kleuren toch wat beter in elkaar over te lopen. Het papier is van Basis Grey en is uiteraard niet nieuw.
Dit kaartje heb ik naar een lieve vriendin gestuurd die pas geleden geopereerd is en waar ik heel trots op ben!!!

Het andere kaartje heb ik net gemaakt en komt vast wel een keertje van toepassing. Ik heb nog genoeg papier om een kaart te maken met dit papier en deze stempel, daar ga ik nu maar aan beginnen.

Bedankt weer voor het kijken op mijn blog!
Liefs, Renata.

Geen opmerkingen: