vrijdag 9 juli 2010

DWYT 8 juli '10

Vorige week heb ik helaas geen tijd gehad, deze week heb ik weer een kaartje gemaakt met de sketch van DWYT. De komende weken ga ik dit weer niet redden, ik heb me echter voorgenomen om ná de vakantie elke week de sketch te doen! Ik vind het een leuke manier om inspiratie op te doen en hoewel ik ook wel nieuw papier gebruik is het ook een handige manier om van je restjes af te komen.
Dit is mijn uitwerking van deze week:



Materialen:
Cardstock: Bazzill Basics wit
Papier: Little Yellow Bicycle/Freshprint Clothesline
Stempel: Hampton Art

Leuk dat je weer op mijn blog bent geweest, een berichtje vind ik natuurlijk altijd super!
Liefs, Renata.

1 opmerking:

scrappingtwins zei

wat een leuke kaart is het geworden. En we zullen er dus na de vakantie nog meer van gaan zien.

groetjes de twins
en een fijne en mooie vakantie toegewenst.