zondag 10 oktober 2010

Kerstkaartje

Wat ik van de week toch meemaak......... Sinds een tijdje ben ik lid van de Christmas Club. Dat is een ontzettend leuke club waar je het hele jaar door samen Kerstkaarten maakt. De beheerster van die club Janneke, is iemand die ik al een tijd enorm bewonder omdat zij zulke mooie kaarten maakt. Ga zelf maar eens kijken op haar blog Janneke's Creations dan zie je wat ik bedoel. Van de week kreeg ik van haar een e-mail met de vraag of ik hun team wilde versterken en ook voorbeeldkaartjes wilde maken voor de club. Dit vind ik zo'n ongelofelijke eer, echt hartstikke tof.
Ik mocht er nog even over nadenken,
maar dat hoefde natuurlijk niet, ik heb dirct ja gezegd.
We hebben nu een challenge waar je een Kerstman- of vrouw op de kaart moet gebruiken en ik vind deze stempel van Sassy Cheryls helemaal top, je vindt de stempel hier.
Uiteraard staan er nog veel meer gave stempels op de site!
Dit is mijn inzending van de challenge geworden:

Gebruikte materialen:
Papier: restjes van My Minds Eye
Stempel: Sassy Cheryls
Kleurmedium: Derwent en Prisma potloden

Bedankt weer voor het kijken!
Liefs, Renata.


1 opmerking:

scrappingtwins zei

wat een leuk kaartje heb je gemaakt, en super leuk voor jou dat je gevraagd bent om mee te werken aan een designteam.
gefeliciteerd.

groetjes de twins