zondag 5 december 2010

"hÄnglar & stÄnglar"

Eindelijk komt er weer eens wat uit mijn handen! En ik had een flinke stok achter de deur omdat ik weer van die prachtige "hÄnglar & stÄnglar" stempels had besteld en daar hoort natuurlijk een bedankkaartje bij.
Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt en op ga sturen naar Zweden. De kaart is gemaakt naar een "matenkaartje" voor de maand december en is gemaakt door Ilona B. Dit is het kaartje geworden:
De stempel is van "hÄnglar & stÄnglar"
Het papier is van K&Company
Stempel is ingekleurd met Prisma en Derwent potloden

Bedankt weer voor het kijken!
Liefs, Renata.

4 opmerkingen:

scrappingtwins zei

wat een schattig kaartje, en wat een leuke stempel

groetjes de twins

diana zei

hoi hoi,
wat een mooie kaart is het geworden.
groetjes diana

majo zei

Hoi Renata.
Hij is mooi zeg . Fijn weekend Gr Majo

Nicole zei

Hoi Renate, ik heb net even je kaartjes bewonderd. En ik ben gelijk volger geworden. Ik dacht dat ik dat al was, maar niet dus. Maar nu kom ik zeker vaker even bij je langs.

Groetjes vanuit Noorwegen!