zondag 20 februari 2011

Merci kado doosje & fotolijstje

Van een lieve vriendin kreeg ik laatst de een geweldige tip. Op deze site kun je ontzettend leuke malletjes kopen voor een ontzettend leuke prijs. Kaarten, kado doosjes , echt helemaal leuk. Je moet zelf maar eens een kijkje nemen.
Op diverse blogs had ik dit merci doosje al voorbij zien komen dus heb ik deze cutting file besteld en ben er mee aan de slag gegaan. Dit is het geworden:
Papier: Kaiserkraft / English Rose collection/cardstock
Stempel: Magnolia
Copics: G40-82 / R02 / YR02 / RV91-93-95 / E00-50-51-53

Met hetzelfde papier heb ik afgelopen vrijdag met een leuk fotolijstje gescrapt. Het idee komt van Scrapdelight daar hadden ze een prachtig voorbeeld staan.
Wellicht een keer leuk om op het blog te kijken, je kunt er leuke ideetjes opdoen.
Dit is mijn uitwerking geworden:


Bedankt weer voor het langskomen!
Liefs, Renata.
Photobucket

1 opmerking:

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Wat is dat een mooi doosje geworden zeg!!! Wat leuk om te zien dat je hem gemaakt hebt!!! Top hoor!
Oh ja en komende zondag heb ik een verassing voor je op mijn blog. Ik geef hem aan je omdat ik je werk zo mooi vind en hier regelmatig langs kom om even te genieten en zelfs inspriatie op te doen.
dikke knuf
Marion