woensdag 4 september 2013

Sketch #89 with Bugaboo!

Hoi allemaal,
 
Er is weer een leuke uitdaging bij CCWS! Deze week is de sketch gemaakt door Jolanda, dit keer weer met een twist:
 
gebruik lint en een strik op je kaart!
 
Deze week is onze sponsor Bugaboo Stamps!
 
Thank you Bugaboo for letting me use this gorgeous stamp!!


Meer informatie over de schets en de te winnen prijs vind je hier op ons blog!
Ook zijn er weer prachtige voorbeelden te zien van team Holiday Faries.
 
Vergeet de twist niet om kans te maken op de prijs :o)
 
Dit is mijn kaart geworden:
 
 
Veel plezier met de sketch!

6 opmerkingen:

Chris_P zei

This is really cute!!

Miranda zei

Super leuk kaartje Renata.
Ik vind je stempel ook erg leuk.
Groetjes miranda

Jolanda zei

Super kaart Renata, en heerlijke kleuren heb je gebruikt.... top

Wilma zei

Leuk, leuk, leuk!!!
Liefs, Wilma

Lotte zei

Erg mooi geworden Renata.
Groetjes Lotte

Maroeska zei

Hoi Renata, bedankt voor het achterlaten van een berichtje op mijn blog. Leuke kaarten maak je, ik vind vooral deze kaart erg mooi. De kleuren passen mooi bij elkaar en het is echt een geheel. Leuk!